lørdag 12. mai 2012

Flere kort fra mitt kortmakeri

 Gullbryllup Heart
Har brukt Cansonkartong, gullpapir med struktur og strukturkartong
Som dekor har jeg brukt kortbroderi, 3-D bilde, bånd, utstansede effekter,
sommerfuglpunsher, stickles, sharms og halvperler
Allekanter er svertet med brun og tekstene er laget på pc
###
Gullbryllup Roseheart
Her har jeg brukt Cansonkartong, gullpapir med struktur og strukturkartong
Som dekor har jeg brukt kortbroderi, 3-D bilde, stoffroser, blomster og blader, bånd,
utstansede effekter, hjørnepunsh, sharms og halvperler.
Allekanter er svertet med brun og tekstene er laget på pc
###
 
Bursdagskort Lille Føll
Har her brukt Cansonkartong, strukturpapir og strukturkartong
Som dekor har jeg brukt kortbroderi, 3-D bilde, MS punsher, stickles,
blomsterperle og halvperler. Alle tekster er laget på pc
 ###
Oppmuntringskort Farytail
Her har jeg brukt Cansonkartong og kartong fra Pion design
 Har brukt som dekor 3-D bilde, blomster, sharms, rihnsten, sommerfuglpunsher og bånd
Alle kanter er svertet i lilla og tekstene er laget på pc

Ingen kommentarer: